Zwroty i reklamacje
Zwrot produktu
Zwroty w naszym sklepie są szybkie, bezpłatne i odbywają się w kilku prostych krokach:
-
Wejdź w zakładkę „Moje konto”, a następnie przejdź do sekcji „Zamówienia”.
-
Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, i kliknij „Dodaj zgłoszenie”.
-
Wybierz opcję zwrotu oraz wskaż produkty, które chcesz odesłać.
Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko część. Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki. -
Spakuj produkty i przygotuj paczkę.
Zabezpiecz towar i dołącz krótką informację z numerem zamówienia. -
Nadaj paczkę – wysyłka zwrotna jest całkowicie darmowa.
Po złożeniu zgłoszenia otrzymasz informację, jak bezpłatnie nadać przesyłkę. -
Zwrot środków.
Po otrzymaniu przesyłki potwierdzimy jej przyjęcie mailowo. Zwrot zostanie rozpatrzony, a środki zostaną odesłane po pozytywnej weryfikacji (zwykle w ciągu 7 dni).
Reklamacja produktu
Jeśli produkt działa nieprawidłowo lub uległ awarii:
-
Wejdź w „Moje konto” → „Zamówienia”, wybierz odpowiednie zamówienie i kliknij „Dodaj zgłoszenie”.
Następnie wybierz opcję reklamacji. -
W zgłoszeniu podaj:
-
Numer zamówienia lub faktury,
-
Nazwę i opis reklamowanego produktu,
-
Numer seryjny (jeśli dotyczy),
-
Szczegółowy opis usterki,
-
(Opcjonalnie) zdjęcia lub film przedstawiający problem.
-
Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz od nas instrukcje dotyczące dalszej obsługi reklamacji.