Powered by Smartsupp

Zwroty i reklamacje

Zwrot produktu

Zwroty w naszym sklepie są szybkie, bezpłatne i odbywają się w kilku prostych krokach:

  1. Wejdź w zakładkę „Moje konto”, a następnie przejdź do sekcji „Zamówienia”.

  2. Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, i kliknij „Dodaj zgłoszenie”.

  3. Wybierz opcję zwrotu oraz wskaż produkty, które chcesz odesłać.
    Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko część. Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki.

  4. Spakuj produkty i przygotuj paczkę.
    Zabezpiecz towar i dołącz krótką informację z numerem zamówienia.

  5. Nadaj paczkę – wysyłka zwrotna jest całkowicie darmowa.
    Po złożeniu zgłoszenia otrzymasz informację, jak bezpłatnie nadać przesyłkę.

  6. Zwrot środków.
    Po otrzymaniu przesyłki potwierdzimy jej przyjęcie mailowo. Zwrot zostanie rozpatrzony, a środki zostaną odesłane po pozytywnej weryfikacji (zwykle w ciągu 7 dni).


Reklamacja produktu

Jeśli produkt działa nieprawidłowo lub uległ awarii:

  1. Wejdź w „Moje konto” → „Zamówienia”, wybierz odpowiednie zamówienie i kliknij „Dodaj zgłoszenie”.
    Następnie wybierz opcję reklamacji.

  2. W zgłoszeniu podaj:

    • Numer zamówienia lub faktury,

    • Nazwę i opis reklamowanego produktu,

    • Numer seryjny (jeśli dotyczy),

    • Szczegółowy opis usterki,

    • (Opcjonalnie) zdjęcia lub film przedstawiający problem.

Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz od nas instrukcje dotyczące dalszej obsługi reklamacji.

Sklep zamknięty

Obecnie trwają pracę nad nowym sklepem superitemki.pl 


Zapraszamy wkrótce!