Powered by Smartsupp

Warunki gwarancji

  1. Dostawca Mini Komputery, zwany dalej Gwarantem, gwarantuje jakość i sprawne działanie dostarczonych produktów tylko w przypadku, gdy są one używane zgodnie z instrukcją obsługi i właściwie konserwowane.
  2. Gwarant zapewnia jakość i sprawne działanie dostarczonych produktów pod warunkiem, że będą one używane zgodnie z instrukcją obsługi oraz właściwie konserwowane. Gwarancja obowiązuje przez okres 24-36 miesięcy od daty wystawienia dokumentu gwarancyjnego i obejmuje usunięcie niesprawności wynikających z wad montażowych lub przedwczesnego zużycia elementów bezpłatnie. Okres gwarancji zawarty jest na karcie produktu.
  3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, wynikających z nieprawidłowej eksploatacji, takich jak przekroczenie dopuszczalnych zakresów napięć wejściowych, użytkowanie poza dopuszczalnymi warunkami temperatury pracy, poziomu wilgotności, poziomu wibracji oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego przechowywania, stosowania niezgodnie z przeznaczeniem i zdarzeń losowych. Aby uniknąć takich uszkodzeń, należy stosować się do instrukcji obsługi, właściwie konserwować sprzęt oraz stosować go zgodnie z przeznaczeniem, co pozwoli na długą i bezawaryjną pracę oraz uchroni przed dodatkowymi wydatkami na naprawy, które nie są objęte gwarancją.
  4. Podczas trwania gwarancji, produkty, które zostały uszkodzone z winy klienta, zostaną naprawione w trybie pogwarancyjnym. W takim przypadku, klient musi wyrazić wcześniejszą zgodę na koszty naprawy. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego sprawdzenia jakości i funkcjonalności produktów po otrzymaniu ich. W przypadku wykrycia oczywistych wad, klient musi zgłosić je na piśmie do gwaranta w ciągu siedmiu dni od daty otrzymania produktów.
  5. Do każdego sprzedawanego towaru lub produktu gwarant dołącza każdorazowo kartę produktu zawierająca numer zamówienia.
  6. Gwarant zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia wad, jeżeli roszczenia gwarancyjne zostaną uznane za zasadne. W przypadku wymiany części lub całego urządzenia na nowe, okres gwarancji nie rozpoczyna biegu na nowo i pozostaje bez zmian, bez jego dodatkowego przedłużenia.
  7. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody i straty wynikłe z niemożliwości korzystania z urządzenia podczas naprawy.
  8.  U Gwaranta istnieje możliwość płatnego serwisowania produktów, które przekroczyły okres gwarancji. W przypadku takiej naprawy, klient otrzymuje 12-miesięczną gwarancję na wymienione podzespoły od daty naprawy, z zastrzeżeniem wcześniejszego kontaktu z Gwarantem.
  9.  Gwarant zastrzega sobie możliwość wymiany uszkodzonego podzespołu na podzespoły innej marki, producenta lub typu, o podobnych lub lepszych parametrach technicznych.
  10. Gwarant nie jest odpowiedzialny za ewentualną utratę danych z dysku twardego lub innego nośnika danych, który znajdował się w sprzęcie, który jest poddawany reklamacji lub naprawie poza okresem gwarancji.  
  11. W przypadku usunięcia, uszkodzenia lub zamazania numeru seryjnego, gwarancja traci swoją ważność. Numer seryjny stanowi istotny element identyfikacyjny urządzenia i nie może być usuwany ani niszczony.